Продавець Інтернет-магазин "KrazAuto" розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2888 відгуків
Як швидко отримати відповідь? Телефонуйте: +380989107371Зв'язатися з нами
+380 (98) 910-73-71
+380 (50) 910-73-73
пл. Ю. Кононенко 1, Харків, Україна
Інтернет магазин "KrazAuto"
Кошик

Група 13. Система охолодження

Система охолодження являє собою одну з ключових систем, які забезпечують нормальне функціонування двигуна, незалежно від виду палива. Якщо не провести своєчасну заміну вийшли з ладу елементів системи охолодження, є великий ризик перегріву двигуна, при поломці ремонт якого обходиться в рази дорожче.

Система охолодження двигуна

Система охолодження двигуна одночасно є джерелом тепла для обігріву кабіни і обдуву вітрового скла. До системи охолодження приєднані котел і насосний агрегат передпускового підігрівача.

Система охолодження (рис. 6) включає в себе радіатор, водяний насос, вентилятор, термостати, дистанційний термометр і шторку радіатора. Радіатор шасі КрАЗ обладнаний розширювальним бачком.

Радіатор чотирирядний, трубчасто-стрічкового типу. Рамка радіатора через перехідні кронштейни в нижній частині і бічні тяги кріпиться до лонжеронам рами.

Пробка заливної горловини радіатора має два клапани, що забезпечують підтримання номінального тиску в системі охолодження за рахунок надходження атмосферного повітря при розрідженні 0,001 -0,013 МПа (0,01 — 0,13 кгс/см2) і випуску пари в атмосферу при надлишковому тиску 0,045—0,06 МПа (0,45—0,6 кгс/см2).

Кожух вентилятора забезпечує спрямований потік повітря і за рахунок цього збільшення тепловіддачі водяного радіатора.

Розширювальний бачок. Для запобігання викиду охолоджуючої рідини з радіатора і поліпшення теплового режиму роботи двигуна на автомобілі КрАЗ з встановлений розширювальний бачок 3, з'єднаний з водяним радіатором перепускний трубкою 2. На заливній горловині радіатора встановлена пробка з випускним клапаном, відрегульованим на тиск 0,1 МПа (1 кгс/см2).

Пробка заливної горловини розширювального бачка має два клапани: впускний (повітряний) і випускний (паровий). Впускний клапан має відкриватися при повітряному розрідженні в бачку, що дорівнює 0,001—0,013 МПа 0,01 — 0,13 кгс/см2), а випускний — при надлишковому тиску, що дорівнює 0,045—0,06 МПа (0,45 --0,6 кгс/см2). До заливної горловини бачка приєднана пароотводящая трубка 17, що з'єднує систему охолодження з атмосферою під час дії одного з клапанів пробки розширювального бачка. Для створення підпору рідини і збільшення продуктивності водяного насосу двигуна, що забезпечує найбільш ефективну роботу системи охолодження, розширювальний бачок з'єднаний з водораспределительным патрубком 20 за допомогою шланга 22.

При кипінні рідини в радіаторі пар по трубці 2 надходить в розширювальний бачок і там конденсується, перемішуючись з заповнює бачок рідиною. З пониженням температури в бачку створюється розрідження, при якому відкривається впускний клапан пробки і атмосферне повітря надходить всередину бачка. Під дією атмосферного тиску частина рідини, що перетікає з розширювального бачка в радіатор.

Шторка радіатора призначена для підтримки нормального теплового режиму двигуна в умовах низьких температур. Шторка складається з барабана з намотаним на нього полотном. Всередині барабана є пружина, один кінець якої закріплений на осі, другий — на рухомий втулці; для забезпечення повного намотування полотна на барабан пружина попередньо закручена на 7-8 обертів. З обох боків барабана встановлені пружини, які охоплюють напрямні стрижні 13 і переміщаються по ним при підйомі і опусканні шторки.

Привід шторки здійснюється з допомогою троса і ланцюжка. При витягнутій до відмови ланцюжку радіатор закривається полотном. Шторка може фіксуватися в різних положеннях установкою ланки ланцюжка в прорізі направляючої трубки. При опущеному барабані трос приводу шторки повинен бути натягнутий і зафіксований, вільний кінець ланцюжка повісити на гачок.

Система охолодження двигуна:

1 — водяний радіатор; 2 — шланг з'єднувальний радіатора з бачком; 3 — розширювальний бачок; 4 — трос приводу шторки з оболонкою; 5 — направляюча трубка троса; 6 — целочка; 7 — коробка термостата; 8 — шланг з'єднувальний термостата з патрубком; 9 — вентилятор; 10 — патрубок; 11 — балка барабана шторки; 12 — боковий ущільнювач радіатора; 13 — напрямний стрижень барабана шторки; 14 — шторка радіатора з барабаном; 15 — масляні радіатори; 16 — полотно шторки; 17 — пароотводящая трубка; 18 — кожух вентилятора (дифузор); 19 — зливний кран; 20 — розподільний патрубок водяного насоса; 21 — водяний насос двигуна; 22 — шланг з'єднувальний бачка з розподільним патрубок водяного насоса; 23 — тяга кріплення радіатора; 24 — натяжний пристрій ременя приводу компресора; 25 — компресор.

З усього цього випливає, що замінюючи вчасно несправні запчастини системи охолодження, ми тим самим забезпечуємо нормальну і безперебійну роботу всього автомобіля.

 

ГалереяСписок

На нашем сайте представлен каталог деталей для системы охлаждения двигателя грузовых машин КрАЗ и МАЗ. Здесь вы найдете муфты, водяные насосы, расширительные бачки, радиаторы водяного охлаждения, крыльчатки вентилятора, водяные трубы и многое другое.

Работа нашего интернет-магазина налажена таким образом, чтобы клиент мог приобрести необходимую оригинальную деталь для системы охлаждения от производителей КрАЗ, МАЗ, ШААЗ и Мариупольского завода оптом и в розницу по максимально доступной цене. Мы осуществляем доставку по всей Украине с помощью транспортных компаний. Так же возможен самовывоз из склада непосредственно. Надежность продукции и качественный сервис для нас главные цели в работе!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner