
1. Підняти кузов, встановити упорну підставку. 2. Поставити додаткові підпірки під кузов, що гарантують повну безпеку робіт.
3. Поставити важіль перемикання крана керування оливним насосом у положення опускання (переднє положення).
4. Вивернути щі обтиску оливналивних отворів на циліндрах.
5. Залити олію по черзі в обидва циліндри (рівень оливи має бути на відстані 1-2 см від крайок оливналивних отворів). Заливати олію треба повільно (особливо за низької температури або великої в'язкості олії), обов'язково через чисту лійку із сіткою.
6. Вгорнути в циліндри корки оливналивних отворів, попередньо вивернувши з них контрольні корки.
7. Підняти кузов і прибрати підпірки.
8. Повільно опустити кузов (верхня олива з циліндрів виллється через отвори для контрольних пробок).
9. Повільно підняти кузов, встановити упорну підставку, повернути контрольні корки. Здійснити 2-3 підйоми та опускання кузова, переконатися в достатній кількості оливи в циліндрах.
Для зміни оливи необхідно:
1. Підняти кузов, встановити основні та додаткові надійні підпорки під кузов.
2. Поставити важіль перемикання крана керування оливним насосом у положення опускання (переднє положення).
3. Підставити під циліндри чистий посуд і вивернути корки оливналивних і зливних отворів циліндрів; коли злив оливи сповільниться, вивернути повітряні корки з опорних головок
циліндрів; за потреби зливання олії з насоса треба вивернути нижню конічну пробку насоса.
4. Коли олія повністю стече, вгорнути конічний корок у корпус насоса та корки в оливналивні отвори опорних головок циліндрів. Воно не здасться з повітряних отворів у опорних головках циліндрів.
6. Вгорнути повітряні корки в опорні головки та далі заливати олію в циліндри за правилами доливання оливи (див. вище).
Під час доливання та зміни оливи уважно стежити, щоб заливна олія була чистою і не обмежувалася механічними домішками.