Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Для обміну/повернення необхідно: - Зв'язатися з нашим співробітником та повідомити його про ваше бажання обміняти/повернути товар за телефонами +380 (98) 910-73-71 - товар повинен бути без слідів встановлення та повертається у повній комплектації; - Збережено товарний вигляд деталей (у тому числі чисте та ціле пакування). Надіслати товар службою: Нова Пошта м. Харків 120 від. Кузуб Г. М. тел. 0989107371 за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця або безкоштовно у нашій торговій точці за адресою: м. Харків, пл. Кононенка 1 маг. 1 Після відправки товару на обмін/повернення зателефонуйте, будь ласка та повідомте менеджеру номер ТТН та дані платіжної картки для повернення грошей за придбаний товар. Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у два способи: - переказ коштів на банківську картку після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненого товару, - готівкою в нашій торговій точці при поверненні та огляді повернутого товару.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.