Група 24. Міст задній
ЗАДНІЙ І СЕРЕДНІЙ МОСТИ
Задній і середній мости автомобіля (рис. 15) — ведучі. Вони однакові по пристрою і відрізняються лише зміщенням головних передач відносно поздовжньої осі автомобіля.
У картері моста розміщені: головна передача, диференціал і півосі.
На картері середнього моста є майданчик для кріплення опори карданних валів привода заднього моста.
Маточини коліс спицеві, встановлені у двох роликових конічних підшипниках. Внутрішні обойми підшипників мають ковзаючу посадку, зовнішні запресовані в гнізда маточини.
Головна передача (рис. 16) встановлена в окремому картері 3 і за допомогою фланця картера прикріплена до балці мосту. Призначена для збільшення крутного моменту двигуна і передачі його до диференціалу і далі до піввісь, розташованими під прямим кутом до поздовжньої осі автомобіля.
Головна передача являє собою двоступінчастий редуктор сконическими спіральними і циліндричними прямозубими шестернями.
Ведуча конічна шестірня 4 виконана як одне ціле з валом і встановлена в двох роликових конічних підшипниках в окремому корпусі 7, прикріпленому до картера головної передачі. Під фланець корпусу встановлюється набір прокладок 6 для регулювання зачеплення конічної пари. Між підшипниками на валу ведучої конічної шестірні 4 встановлені розпірна втулка 5 і шайба 22, за допомогою яких регулюється преднатяг підшипників.
Ведена конічна шестерня 2 установлено на одному валу із ведучою циліндричною шестірнею 12 і обертається разом з нею в двох роликових конічних підшипниках, зовнішні обойми яких запресовані в спеціальні гнізда — кришки 10 і 14 картера головної передачі. Під кришками є прокладки 11 і 13 для регулювання преднатяга підшипників і зачеплення конічної пари.
Ведена циліндрична шестерня 1 зібрана разом з диференціалом. В чашках 19 диференціала встановлена хрестовина 15 з чотирма сателітами 16, перебувають у постійному зачепленні з полуосевыми шестернями 18. У шліцьові отвори цих шестерень входять півосі, через які крутний момент передається колесам.
Повністю розвантажені півосі. На їх зовнішніх шліцьових кінцях встановлені фланці, сполучені за допомогою шпильок з маточинами коліс. Кожухи півосей — трубчасті, запресовані в картери мостів.
Рис. 15. Задній (середній) міст:
1 — маточина; 2 — шліцьове ущільнення; 3 — стопор гайки; 4 — стопорная пластина; 5 — болт стопора; 6 — гайка підшипників; 7 — прокладка; 8 — стопорне кільце; 9 — шайба упорна; 10 — болт кріплення колеса; 11 — кільце упорне; 12 — гальмівний барабан; 13 — фрикційна накладка; 14 — колодка гальмівна; 15 — захисний диск; 16 — обмежувач гойдання мостів; 17 — опора ресори; 18 — упор буфера; 19 — головна передача; 20 — зливна пробка магнітна; 21 — картер моста; 22 — кожух півосі; 23 — супорт; 24 — маслоуловитель; 25 — склянка з манжетою в зборі; 26 - роликопідшипник; 27 — фланець півосі; 28 — піввісь.
Задний мост соединяет с передним мостом балансирная подвеска. Эти два моста существенно различаются между собой в особенностях строения картера моста, вала ведущей конической шестерни, главными передачами и наличием деталей привода в заднем мосту.
В каталоге нашего интернет-магазина KRAZAUTO представлены качественные оригинальные запчасти для заднего моста в грузовом автотранспорте марок КрАЗ и МАЗ. Мы сотрудничаем на прямую с производителями деталей – заводами КрАЗ и МАЗ, что позволяет нам не только быть уверенным в качестве предлагаемого клиентам продукта, но и существенно занижать цены на запчасти.
Из ассортимента сайта можно выбрать и купить дифференциал моста, редуктор, фланец редуктора заднего моста, главную передачу, шестерню, полуось, пневмокамеру, вилку, штифт вилки, диафрагму, сателлит дифференциала моста и т. д.
В интернет-магазине представлен пока что не весь имеющийся товар, потому, если вы не обнаружили необходимой детали для заднего моста, вы можете позвонить нашему специалисту или отправить письмо на почту, и мы сделаем всё, чтобы помочь вашему автомобилю! Доставку деталей можно заказать по всей Украине. Также возможен самостоятельный вывоз.