Фільтр сепаратор
Що таке фільтр-сепаратор?
Практично кожен автолюбитель, що володіє дизельним автомобілем, стикається з проблемою ефективного очищення палива. Пристрої, призначені для очищення палива, в побуті називають по-різному: «сепаратор», «фільтр», «фільтр-влагоотделитель». Але незалежно від термінології, що мова йде про одному і тому ж пристрої — фільтр-сепараторі.
Особливості фільтра-сепаратора
Всупереч розхожій думці, неякісне, забруднене дизельне паливо не є суто вітчизняною проблемою — тверді частинки й вода в дизельному паливі здатні досить швидко привести в непридатність навіть дуже гарну й дорогу паливну апаратуру. При низьких температурах вода кристалізується, що призводить до парафінізациі і загустіння дизельного палива. При цьому стандартні паливні фільтри досить швидко виходять з ладу, а коштують вони, як правило, не дешево. В таких умовах ухід за автомобілем стає складним і дорогим.
Основні проблеми, з якими час від часу стикаються власники дизельного автотранспорту, такі:
- шум;
- вихлопи;
- низька потужність;
- надмірний знос;
- велика витрата палива;
- швидке засмічення фільтрів;
- труднощі при запуску двигуна, особливо при низьких температурах.
Вихід — встановити додаткове обладнання з системою очищення і недорогими змінними елементами. Для холодних умов роботи — з підігрівом.
Сучасні системи, призначені для очищення дизельного палива, найчастіше являють собою комбіноване пристрій, що складається з фільтра тонкого очищення і сепаратора вологи і великих часток. За допомогою такого пристрою, званого фільтр-сепаратор, можна уникнути маси проблем при використанні дизельного палива.
Вибір фільтра-сепаратора
Оптимальна робота сепаратора досягається за рахунок відповідності умов роботи конкретного дизельного двигуна технічних характеристик фільтра. При цьому, звичайно ж, однією з найважливіших характеристик є рекомендований виробником витрата палива. Це, як правило, пов'язано з тим обставиною, що ефективність процесів поділу в багатьох схожих пристроях залежить безпосередньо від гідродинаміки потоку, яка визначається витратою палива.
Сепаратні фільтри бувають з підігрівом і без нього, при цьому моделі, оснащені підігрівом, на 50-100% дорожче тих моделей, в яких підігрів не передбачено. Підігрів являє собою спеціальний нагрівальний елемент, що вбудовується безпосередньо в корпус фільтра-сепаратора і дозволяє уникати природного загусання дизельного палива при низьких температурах. Який саме фільтр придбати — кожен вирішує для себе сам, як правило, з урахуванням особливостей клімату.
Що таке фільтр-сепаратор?
Практично кожен автолюбитель, що володіє дизельним автомобілем, стикається з проблемою ефективного очищення палива. Пристрої, призначені для очищення палива, в побуті називають по-різному: «сепаратор», «фільтр», «фільтр-влагоотделитель». Але незалежно від термінології, що мова йде про одному і тому ж пристрої — фільтр-сепараторі.
Особливості фільтра-сепаратора
Всупереч розхожій думці, неякісне, забруднене дизельне паливо не є суто вітчизняною проблемою — тверді частинки й вода в дизельному паливі здатні досить швидко привести в непридатність навіть дуже гарну й дорогу паливну апаратуру. При низьких температурах вода кристалізується, що призводить до парафінізациі і загустіння дизельного палива. При цьому стандартні паливні фільтри досить швидко виходять з ладу, а коштують вони, як правило, не дешево. В таких умовах ухід за автомобілем стає складним і дорогим.
Основні проблеми, з якими час від часу стикаються власники дизельного автотранспорту, такі:
- шум;
- вихлопи;
- низька потужність;
- надмірний знос;
- велика витрата палива;
- швидке засмічення фільтрів;
- труднощі при запуску двигуна, особливо при низьких температурах.
Вихід — встановити додаткове обладнання з системою очищення і недорогими змінними елементами. Для холодних умов роботи — з підігрівом.
Сучасні системи, призначені для очищення дизельного палива, найчастіше являють собою комбіноване пристрій, що складається з фільтра тонкого очищення і сепаратора вологи і великих часток. За допомогою такого пристрою, званого фільтр-сепаратор, можна уникнути маси проблем при використанні дизельного палива.
Вибір фільтра-сепаратора
Оптимальна робота сепаратора досягається за рахунок відповідності умов роботи конкретного дизельного двигуна технічних характеристик фільтра. При цьому, звичайно ж, однією з найважливіших характеристик є рекомендований виробником витрата палива. Це, як правило, пов'язано з тим обставиною, що ефективність процесів поділу в багатьох схожих пристроях залежить безпосередньо від гідродинаміки потоку, яка визначається витратою палива.
Сепаратні фільтри бувають з підігрівом і без нього, при цьому моделі, оснащені підігрівом, на 50-100% дорожче тих моделей, в яких підігрів не передбачено. Підігрів являє собою спеціальний нагрівальний елемент, що вбудовується безпосередньо в корпус фільтра-сепаратора і дозволяє уникати природного загусання дизельного палива при низьких температурах. Який саме фільтр придбати — кожен вирішує для себе сам, як правило, з урахуванням особливостей клімату.